Pages

Monday, November 8, 2010

~Makan Malam Kelab Guru & Staf SMKIM2~

salam to all..

Rasanya belum terlambat untuk saya post entry ni. 31 okt lepas, Kelab Guru dan Staff SMKIM2 telah mengadakan majlis makan malam yang cukup GRAND saya kira(berkat usaha Pn. Presiden yang dihormati, Pn Rosilawati)...
Tahun ini, majlis makan malam telah diadakan di Dewan Kediaman Rasmi Menteri Besar Pahang.
Kenapa saya kata tahun ini cukup grand?...keranan hadiah2nya saaaaangaaattt lumayan,hehe...
Tahun ini juga pelbagai kategori hadiah dan cabutan diadakan( sbb tu hadiahnya banyak,hehe)..

untuk acara cabutan bertuah sahaja terbahgai kepada 4 kategori iaitu kanak-kanak, keluarga, serta guru & staf dan hadiah cabutan GRAND PRIZE sebanyak 17 hadiah(fuhh...). Dua slot istimewa juga diadakan iaitu slot KEBANGGAANKU dan slot SAYANG DI SAYANG. Slot Kebanggaanku merupakan slot penghargaan buat anak-anak guru @ staf yg mendapat kejayaan di dlm peperiksaan UPSR, PMR dan SPM.... manakala slot sayang di sayang pula merupakan penyampaian sumbangan sebagai tanda kasih kepada guru dan staff yg pernah dimasukkan ke hospital...

malam ini adalah malam bertuah bagi saya...heeeeeee
bukan stakat mndapat hadiah cabutan bertuah ttp saya berjaya mendapat GRAND PRIZE!!!!!weeeeeeeeeee...... so ape yg sy dapat??
utk cabutan bertuah pusingan guru dan staff, sy mndapat satu set bedskirt dan juga bekas menyimpan sudu ala2 vintage...
ni hadiah yg belum bukak,hehe....

and the grand prize is.......................

(lupa nak amik gambo, dh bwk balik trg,hehe)


PHILIPS MINI OVEN

dan saya juga menerima sumbangan dalam slot sayang disayang (sbb masuk spital utk tido,hehe...)


hadiah yg paling grand malam itu adalah samsung LCD TV 32'' yg dimenangi oleh KAK NINA!!TAhNIAH!!


sekian dlu untuk entry ini...

wassalam :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails